kolmapäev, 10. september 2014

Ma arvasin teadvat....



















Ma arvasin teadvat, mis on rõõm, kuid siis anti mulle laps, kelle sünd tutvustas mulle ülimat rõõmu.

 Ma arvasin teadvat, mis on õnn, kuid siis tutvustas minu Kõrgem Mina mulle minu enda sisemuses peituvat ülimat õnnetunnet, mida ei saa keegi tekitada ega ära võtta.

 Ma arvasin teadvat, mis on kurbus, kuid siis näitas Ingel mulle Maa kurbust, mis on inimeste loodud.

 Ma arvasin teadvat, mis on vihkamine, kuid siis näitas elu mulle sõda, mis on saanud alguse  ego valitsemisest.

Ma arvasin teadvat, mis on rahvus, kuid siis näitas elu mulle laulvat revolutsiooni ning laulu- ja tantsupidu.

 Ma arvasin teadvat, mis on hirm, kuid siis tutvustas elu mulle provokatsiooni.

 Ma arvasin teadvat, mis on armastus, kuid siis andis elu mulle nägemiseks kogu maailma.



Armastusega,

Küllike

Kommentaare ei ole: