teisipäev, 27. mai 2014

Vanaema apteegist - südamevein



Suurepärane retsept südamehaigetele, mis dr. Gottfried Hertzka sõnul annab suurepäraseid tulemusi. 

 Tegemist on abtiss Püha Hildegard von Bingen´i (1098- 1179) retseptiga, mille positiivset mõju südamehaigustele on kinnitanud mitmed tänapäeva südamearstid.
Selle retsepti järgi valmistatud vein annab häid tulemusi kõikide südamenõrkuste ja südamehaiguste puhul. Südamevein toob paranemise ka rinnaangiini ehk stenokardia puhul.

Südameveini retsept


10 värsket petersellivart koos lehtedega panna liitrisesse looduslikult puhtasse veini, lisada 1- 2 supilusikatäit puhast veiniäädikat. Lasta kõike seda 10 minutit väiksel tulel keeda (PS! See vahutab!), seejärel lisada 300 g naturaalset mett ja lasta veel 4 minutit kergelt keeda. Kuum südamevein kurnata ja kuumalt eelnevalt kange alkoholiga loputatud pudelisse panna. Hästi sulgeda! Pudelipõhja vajuv sade ei ole kahjulik ja selle võib rahulikult ära juua. Sellele retseptile tahan ma veel lisada, et igaühe otsustada jäägu, kas mett keeta või mitte.


Dr. He
rtzka ütleb: „ Kas sa võtad valge või punase veini, on ükskõik. Ainult et see peab olema ehtne puhas vein. Sa pead kinni pidama õigest valmistamise järjekorrast: mesi tuleb lisada alles pärast esimest keetmist ja seda tuleb ka siis edasi keeta. Ära tunne hirmu keetmise ees, vaid keeda endale rahulikult petersellist ja meest südamevein! 

Kui sa kord oma südant tunned, võta päevas üks, kaks või kolm ja enam supilusikatäit seda rohtu ja kõik südamepisted (mis on tingitud ilmamuutusest või erutusest) on justkui minema pühitud. Mingil juhul ei maksa karta ega muretseda, kuna sellega ei saa endale kahju teha. Mitte ainult kerge valu puhul südames, vaid ka tõelise südamenõrkuse ja isegi tõelise südamehaiguse korral võid sa sageli sellest peterselli- mee südameveinist suurt abi saada ja see võib su isegi kord täiesti terveks ravida.“

Maria Treben, kes on südameveini retsepti jaganud oma patsientidele sai kord ühelt naiselt kirja, kus ta kirjutab: „Ma teatan Teile, et ma olen südameveiniga imestamapanevaid tulemusi saanud. Kümne aasta eest mind opereeriti, mulle öeldi siis, et mul on nõrk süda, mistõttu jäävad valud südames mind igavesti saatma. Seda ei saavat nad enam minult ära võtta. Aga tänu südameveinile on minu vaevused pärast kahekuust südameveini kuuri kadunud ja ma ei tunne ennast enam nõrgana.“


Olge terved!
Küllike


Kommentaare ei ole: