teisipäev, 15. märts 2016

Olete oodatud raamatuesitlustele!


Armsad inimesed!

Olete oodatud minu esimese raamatu esitlustele Eesti erinevates paikades.
Ma olen väga tänulik neile inimestele, kes on ärgitanud mind kirja panema oma mõtteid, teadmisi ja kanaldusi. Nüüd on raamat saanud kaante vahele ning ma jagan meeleldi seda toredat sündmust Teiega.



Esitluste toimumise ajad:6. apr. kell 17.30 Viru Keskuse Rahva Raamatu kaupluses
9. apr. kell 15.00 Tartu Tasku Keskuse Rahva Raamatu kaupluses
22. apr. kell 17.30 Rakvere Põhjakeskuse Rahva Raamatu kaupluses
23. apr. kell 15.00 Viljandi Centrumi Rahva Raamatu kaupluses
7. mai kell 14.00 Pärnu Port Arturi Rahva Raamatu kaupluses


Esimene esitlus toimus Solarise keskuse Apollos. Olen tänulik!



Milline raamat on “Mõtteid muutuvas maailmas. Esoteerilistel ja ühiskondlikel teemadel.”?
Iga inimene on oma teel ja kulgeb vastavalt oma oskustele. Minu tee ei ole alati olnud selline nagu praegu, aga ma võin öelda, et praegu olen ma kõige rahulolevam. Ma teen seda, mis mulle meeldib ja mis on mulle südamelähedane. Ma olen õnnelik!
Kuidas õppida olema õnnelik, kuidas näha seda, mis on minu sees, kuidas aidata ennast ja ühiskonda - kõigest sellest on kirjutatud raamatus ja kõigest sellest räägime põgusalt ka esitlusel.

Katkend raamatust:
"....Vaim tuleb hoida värske, siis laabuvad ka need tegevused, mis nii väga meeltmööda pole, kuid mis on eluks lihtsalt vajalikud.
Mõnikord mõtleb inimene, miks ta peab elama sellisel raskel ajal? Uuel ajastul elamine, mõistuseajastult südameajastule üleminek, on meie, praegu Maal elavate inimeste, õppetund. Südamega maailmas elamine ei tähenda pilvedes hõljumist. Me oleme ju Maa peal ja meie juured peavad olema kinnitunud ikka siia, et oleks võimalik kogeda oma õppetunde siin ja praegu. Küll aga tähendab südamega elamine hoolivust, tähelepanu, julgust olla mina ise, tolerantsust nii inimeste kui ka olukordade suhtes. Südamega elamine tähendab, et kõik, mida oma ellu soovin, seda ka ise loon ja jagan – rõõmu, armastust, tervist jpm.
Kui ma võtan ise vastutuse oma elu eest ega looda, et keegi teine minu eest midagi ära teeb või otsustab, olen astunud sammu lähemale uue ajastu elulaadile....."

Väga oodatud on Teie kõikide küsimused! Teeme ühe päeva toredaks!

Esitluse päeval on raamat 10% soodsam ning olen valmis kirjutama oma pühenduse raamatusse just Sinu jaoks.

Olge hoitud!

Küllike

Kommentaare ei ole: