esmaspäev, 11. aprill 2016

Raamat "Mõtteid muutuvas maailmas. Esoteerilistel ja ühiskondlikel teemadel."

Armsad Sõbrad!

Aprilli alguses jõudis suurematesse raamatukauplustesse minu esimene raamat, mis on sündinud tänu minu blogi lugejatele.
Olen tänulik kõikidele, kes ärgitasid mind seda kirjutama. Samuti olen südamest tänulik kõikidele, kes on toetanud raamatu välja andmist nii moraalselt kui ka materiaalselt. Tänu Teile on olemas raamat, mis paneb ehk mõtisklema selle üle, millist elu me elada soovime, kuidas see hetkel paistab ja kuidas oma elu paremaks muuta. 






Tulemas on ka veel mõned esitlused: 

Reedel, 22. aprillil kl 17:30 Rakvere Põhjakeskuses
Laupäeval, 23. aprillil kl 15:00 Viljandi Centrumi keskuses
Laupäeval, 7. mail kl 14:00 Pärnu Port Artur II keskuses
Tule kohale, võta sõbrad kaasa, soeta raamat esitluse hinnaga ning saa autorilt pühenduse oma raamatusse just Sinu jaoks.
Juba peatse kohtumiseni Rahva Raamatus!

Katkend raamatust:


Iseenda armastamise afirmatsioon

Annan endale andeks, et pole osanud ennast näha täiuslikuna

ning olen soovinud olla keegi teine.
Olen ennast võrrelnud teistega
ning üritanud end panna teiste eludesse,
annan selle endale andeks.
Olen olnud kahtlev oma täiuslikkuses ning arvanud, et see saavutatakse
läbi suure töö ja õppimise. Tegelikult on töö ja õppimine
hoopiski täiusliku hinge kogemustepagasi täitmine.
Täiuslikkus 
pole õpitav – see on inimese kui energeetilise olendi olemus.
Õpitav on suhtumine iseendasse väljaspool piire.
Väljaspool neid piire, millest meile on räägitud ja mida oleme
omaks võtnud.
Tunda ennast armastatuna ja armastavana – see on täiuslik!
Täiuslikkus – see on armastus!

Kommentaare ei ole: