teisipäev, 12. aprill 2016

Olen tervendaja- selgeltnägija

Olen tegelenud enda identiteediga ja enesemääratlusega. Täna ongi olnud natuke tõsisem päev. Tegemist palju ja mõtteid ka palju. Olen see, kes ma olen ja olla tahan. Olen abistaja, tervendaja, nõustaja, selgeltnägija, toetaja, suunaja, abi saaja, inimene. Mulle meeldib inimesi aidata ja mul pole mõtete teha nägu ja rääkida läbi lillede, et kasutan bioenergeetilist tervendamist, kristalle, selgeltnägemist. Ma olen õppinud ja õpin ka edasi inimese kohta ka seda, mida õpetatakse arstidele, alternatiivravi spetsialistidele jne, kuid minu põhiline tegevus on siiski seotud energiaga. Suhtlen inimeste hingedega ning saan nende kohta infot olevikus, minevikus ja tulevikus. Aga ikka nii palju kui vaja. Uudishimul ei ole selles valdkonnas kohta ja musta maagiaga ma ei tegele. Mõnda aega olen inimesi nõustanud Tallinnas ja natuke ka mujal Eestis, kuid kuna minu käest on palju küsitud kaugseansse, otsustasin neid taas tegema hakata. Alati ei ole võimalik kohale tulla ja mõnikord on ka nii, et kaugemates paikades käin 1 x kuus, aga sellest on tulemuse saamiseks vähe abi.
Kaugraviga on mõningad tingimused: lepime kokku konkreetsed kellaajad, mis tähendab, et suvalisel ajal ma seansse tegema ei hakka (olen selle teemaga juba tegelenud ja lõpptulemus oli see, et mõni inimene tahtsin senassi ka öösel :) ).
Teine tingimus on see, et inimene võtab oma kodus aega, sulgeb arvuti ja teleka ning pühendub seansile (muide, ma tunnetan, kui inimene tegelikult ei pikuta, vaid midagi muud teeb). See on vajalik tulemuse saavutamiseks. Kui mina panustan oma energiat (või no vahendan energiat, aga samas ju ka olen oma mõtetes inimese juures), on vajalik, et ka inimene ise panustaks enda tervenemisse energiat. Kedagi ei saa teha terveks ilma tema panuseta.
Kolmas tingimus on see, et inimesest oleks pilt, mille võib mulle saata e-mailile. Muidugi saab ka ilma pildita, kuid kõige meelsamini siiski toimetan nendega, kellega saab lihtsamalt kontakti.

Lisaks kaugravile laen ka inimese jaoks talle sobiva kristalli või toidulisandi (ka isevalmistatud ja ainult seadusega lubatud :) ) ning saadan postiga. Seda muidugi juhul, kui see osutub vajalikuks.

Need inimesed, kes vajavad needuse mahavõtmist, programmeerimist jms. peavad siiski leidma võimaluse tulla vastuvõtule.
Ja veel: on palutud minult ka kanaldusi inimese elutee nõuannete kohta. Ka neile on nüüd võimalik registreeruda.
Iga inimese puhul saab eraldi kokkuleppida.

Seansi aja kokkuleppimiseks saab ühendust FB-s sõnumiga või kyllike@tervisekamber.ee või 56609370

Olete armastusega oodatud!
Küllike

Kommentaare ei ole: