neljapäev, 21. aprill 2016

Veel üks imeline lugu!

Postitan täna ühe armsa inimese loo. Mul on tema üle nii hea meel, et seda on raske sõnadesse panna (Mitte et mul teiste inimeste tervenemise üle vähem hea meel oleks, aga tema puhul on kuidagi eriti tundlik see teema.)

Lugege, uskuge ja toimetage! Vähk ON lihtsalt üks õppetund, mis vajab kiiret õppimist. Ärge kaotage uudishimu elamise vastu ning uskuge, et teie keha teeb kõik nii, nagu soovite!

Olge hoitud!
Küllike





Minu lugu

18.01.2016 tehti mulle plaaniline keiser bilateraalsete kiiresti kasvavate ovariaaltuumorite tõttu. Sellel hommikul operatsioonilauale minnes mõtlesin ainult oma pisikesele imele, kes mu sees kasvas ja oli selleks hetkeks kõigest 32 nädalat vana. Soovisin kogu hingest, et temaga oleks kõik hästi - nii see ka oli ja etteruttavalt võin öelda, et väike plikatirts on tõeliselt vapper, kange iseloomuga ja väga tegus:)
Keisrlilõike käigus selgus, et mao eesseinas subkardiaalsel on 3 cm diameetriga tuumor, läbi kasvanud serooskelmest. Suurrasvikus on vähemalt 5 mm diameetriga valkjat metastaasi. Vaagnas on 2-3 cm laatuvat pertoneumi metastaasi.
Diagnoos 4 staadiumi mao kasvaja koos metastaasidega.

Järgnesid päevad haiglas erinevaid uuringuid tehes. 22.01.2016 hommikul teatasid arstid, et teeme paari nädala pärast uue lõikuse, eemaldame kogu mao ja metastaasid ning teeme organite sisese keemia. 01.02.2016 läksin haiglasse sisse ja 02.02.2016 hommikul olin operatsioonilaual. Kui mind peale operatsiooni osakonna intensiivpalatisse suunati, sain aru, et ju ei läinud kõik nii nagu esialgu plaanitud - nii see oligi. Kahjuks oli selle kahe nädala jooksul olukord kardinaalselt muutunud. Arstide kirjeldus: "Kasvaja on võrreldes kahe nädala taguse operatsioonileiuga oluliselt progresseerunud -metastaatiline konglomeraat vaagnas on suurenenud - 5 cm diameetriga laatuvate sõlmedega ala. Jejuunumi kiinistis ja peensoole pinnal piki mesenteeriumi serva on tekkinud plaatjas metastaatiline levik. Rasvikus on metastaaside arv suurenenud. Lisaks on tekkinud veel uued metastaasid sigmasoole kinnistis, tsöökumi juures ja vasakul difragmakupli peal. Peritonaalse leviku indeks 12 (eelnevalt 3). Arvestades kirjeldatud olukorda ei parandaks ulatslik operatsiion koos HIPEC-iga patsiendi prognoosi.)

Intensiivpalatist tavapalatisse saanuna olid mu peas kurbuse mõtted, kuid teadsin, et pean ju saama terveks ja lootust ei ole ma selle aja jooksul kaotanud hetkekski - mul on liiga palju, mille nimel pingutada ja liiga palju, mida kaotada.

03.02.2016 rääkisin oma maapealse kaitseingliga telefonis ning ta ütles, et järsku ma kirjutan/helistan Küllikesele, sest tema lugu on imeline ja oma kirjutistega on Küllike talle imelise tunde jätnud. Kuna mul haiglas arvutit kaasas ei olnud, siis hakkasin telefonist Küllikese blogi lugema, lugsesin seda oma 10 korda - tegin märkmeid ja siis kirjutasin Küllikesele FB-sse. Kuna Küllike oli oma blogi lehel kirjutanud, et talle võib helistada peale 19.00 õhtul, siis mäletan, kuidas passisin kella ja ootasin selle kellaaja saabumist, et saaksin temaga telefonis rääkida.
Küllikesega rääkides tundsin, kuidas temast kiirgav headus, usk ja toetus minule üle kandub - see oli selle nädala parim ja sügavaim vestlus:)
Küllike, kelle jaoks ma olin sellel hetkel täiesti võõras inimene, võttis minu ära kuulamiseks aega, seletas mulle rahulikult kuidas ja mida tema tegi, mida jälgida, rõhutas kui oluline on D-vitamiini tarbimine ja seda ikka suuremas annuses kui meil Eestis saada on. Leppisime Küllikesega kokku meie esimese kohtumise ja ühtlasi oli Küllike nii lahke, et saatis mulle postiga endale tellitud D-vitamiinid, et saaksin koheselt enda keha toetamisega mineraalide abil alustada. Samal õhtul tellisin veel endale ära kõik vajalikud mineraalid, õlid jm.

 Haiglast sain välja 05.02 ja 06.02 muutus minu jaoks kõik - ma mõtestasin ümber elu mõtte: hakkasin enda eest tõsiselt hoolt kandma. Sellest päevast alates algavad minu hommikud klaasi sooda veega enne sööki, seejärel hommikusöögiks tatra puder, lisanditeks küüslauk, mädarõigas või ingver, hapendatud kurk või tomat, till, petersell, 2 spl kanepiseemne õli, linaseemned, kanepiseemned. Lõunasöögi eel taas klaas sooda vett, söögiks püreesupid juurikatest/hautatud juurviljad ja kala/hapukapsas ning maitseainetena lisandiks kurkum, rosmariin, pipar ning erinevad seemned. Õhtusöögiks roheline salat/püreesupid/kala, juuretise baasil tehtud tatra ja kaera leiba ilma soola ja suhkruta ning erinevad seemned - kõrvitsaseemned, päevalilleseemned, seedermänniseemned, linaseemned, kanepiseemned. Vahepaladeks söön puuvilju, marju, smuutisid koos chia seemnetega ning mandlite, india pähklite, rosinate, datlite, goji seemnetega. Loomulikult erineb mu menüü - sest kord on isu avokaado järele, siis jälle marjadest tehtud smuuti järgi - põhimõte on mul aga see, et annan kehale just seda, mis temale hea ja turgutav on:)

 Menüüst olen seega välja jätnud liha ja soola, valge suhkru - nii palju kui see on võimalik. Samas ei ole ma kunagi varem nii palju söönud kui praegu:) Lisaks on minu igapäevaseks joogiks: - 1,5 l sooda/soola/sidruni vesi - 0,5 l ise tehtud punapeedi/porgandi mahl koos oliiviõliga. Õlid ja pähklitest saadavad rasvad on just see, mida ka Küllike mulle soovitas, seega tarvitan lisaks kanepiseemne ja oliiviõlile kala- ja astelpaju õli.
Toidule lisaks tarvitan igapäevaselt Küllikese soovitusel erinevaid mineraale: - kaltsiumi, ¬- magneesiumi, - hunza aprivotat, - D-vitamiini, - kroomi, - seleeni, - tsinki, - räni. Keemia ajal hakkasin lisaks võtma - probiootikumi ja looduslikku antibiootikumi- sipelgapuukoore kapsleid.
Teedest joon igapäevaselt: - 2 tassi rohelist teed, - 1 l gravioola teed - õhtuti 0,5 l kasekäsna leotist.

Esimesele keemiaseansile läksin 9.02.2016 - rääkisime arstiga minu raviplaanist ja see oli kord kui sain esimest korda keemiat. Keemiale minnes oli ja on mul Küllikese soovitusel kaasas sooda/soola/sidruni vesi ning peedi/porgandi mahl. Lisaks veenisisesele keemiale määras arst mulle 14 päeva tabletiravi kokku 10 tabletti päevas. Minusugune tuulepea sai muidugi sellel korral jälle kõigest valesti aru ja 10 tableti asemel võtsin need 14 päeva 5 tabletti päevas:)
Järgmisel korral arstile minnes tehti kõigepealt vereproov, siis arsti vastuvõtt ning kuna verepilt oli hea, siis taas koheselt veenisisene keemia ja 14 päevane tabletiravi otsa. Keemia ajal ja järgnevatel päevadel olen ennast alati tundnud suurepäraselt - minu päevadest ei puudu Küllikese soovitusel tervislik tunnine värskes õhus kõndimise ring ning positiivsed mõtted. Keemia ajal ning tablette, mineraale ning sööki süües kujutlen ma, et see kõik on just mulle loodud, minu tervenemiseks vajalik. Siinjuures ei unusta ma kunagi tänamast enda keha, et ta kõik minu poolt pakutu nii kenasti vastu võtab.

Seda kõike on õpetanud mulle Küllike, kellega tänaseks oleme silmast - silma kohtunud 2 korda ja kohtume kindlasti veel:)
Kolmanda keemiakuuri ja tabletiravi järel määrati kompuuter - 20.04.2016. Arsti kabinetti sisenedes olid ootused südames suured..... Arst helistas mind lõiganud arstile ja nad vestlesid omavahel minu edasisest ravist. Kuna kompuutri vastus näitas, et vähkkasvaja metastaasid on tagasi tõmbunud ja ravile alluvus on hea , siis saaks nüüd mind ikkagi lõigata. Leppisime kokku 2 keemiaseanssi veel ja siis haiglasse sisse ja lõikusele. See päev oli minu õnnepäev - see näitas, et lühikese ajaga on võimalik paljugi saavutada. Kui uskuda endasse, võtta vastu see, mis sulle pakutakse, siis on võimalik kõike muuta:) Võitlus ei ole veel lõppenud ja pikk maa on veel käia, kuid väikestest võitudest saab kokku suur.
Aitäh Sulle armas Küllike toetuse, innustuse ja juhendamise eest. Aitäh arstidele, kes teevad kõik endast oleneva. Aitäh minu suurele toetavale perele, sõpradele, tuttavatele, kelle heasoovlikus, positiivsus ja toetus mind igapäevaselt saadab.

Olen üks ääretult õnnelik inimene!

Kommentaare ei ole: