kolmapäev, 12. juuni 2013

Miks ma seda teen?

Mõtlesin täna, et miks ma käin selles „Jututoa“ saates. Ma ei saa öelda, et see just minu lemmiksaade oleks. J Ise ma seda ju ei vaata. Samas saan aru, et inimesed, kes on koduseinte vahele eriti just haiguste tõttu surutud, midagi sellist  vajavad. Ideaalis näeksin mina seda saadet muidugi jutusaatena, kus külaline saaks tõepoolest inimestele nõu anda, kuid ma annan aru, et iga saate eetrisse laskmine nõuab raha. Nõuandesaadet, kuhu saaks kutsuda arste, juriste, psühholooge, perenõustajaid jne.,  ei hakkaks toetama ükski linnavalitsus. (Kuigi sellele võiks nt. Tallina televisioon ju mõelda J)

Miks ma seal siis ikkagi käin? Eks ma olen selle üle juurelnud pikalt ja vaadanud endale päris tõsiselt otsa  - ego, reaalne võimalus, et mind leiavad inimesed, kellele saan olla kasulik, reklaam jne. Eks iga neist on omamoodi ju õige. Mis selles reas mulle ei meeldi, sellega pean tegelema.
Kindlasti olen saanud väga paljusid inimesi tänu saatele tõepoolest ka aidata. Kel tervisehäda ja minu poole pöördunud, on ikka abi saanud. Positiivse tagasiside üle on tõsiselt hea meel!
Aga….lähen ikka, sest leidsin oma küsimusele  vastuse.


Täna, kui saates oli paar minu jaoks ebameeldivat kõnelejat, kes arvasid, et ju ma olen ikka šarlatan või hull, siis esimese hooga mõtlesin küll, et appi, miks mul seda on vaja?!  Ego hakkas pead tõstma ja mulle selgeks tegema: „Just, just. Seda pole küll vaja teha. Ma sain just praegu korralikult mööda näppe ja ära palun enam sinna mine! „
See on minu õppetund. Ma pean endas kasvatama julgust olla see, kes olen  ning armastama ennast just sellisena nagu olen. Sellises saates osalemine annab mulle suurepärase võimaluse oma õppetunni läbimiseks. Ma ei pea muretsema ju selle pärast, mida inimesed minust arvavad. Peaasi, et ma ise tean, mida teen ja mida suudan. Peaasi, et olen ise enda vastu aus ning julgen endale otsa vaadata. Peaasi, et ma olen see, kes olen. Teiste arvamus ei lähe mulle korda ja minu ego ei saa praegu minust võitu!

 Paraku on ikka nii, et kes teeb, seda arvustatakse. Eriti veel neid, kes tegelevad alternatiivsete teemadega.  Paljud inimesed ei saa lihtsalt aru, kuidas see kõik toimib, aga see pole minu probleem! Saadan nendele lihtsalt valgust ja armastust! Küll ka nemad jõuavad selle teadmiseni, kui see on neile vajalik. Inimesed on ju erinevad ja hinged on vabad uskuma või mitte uskuma!J 


Oh kui  hea on jõuda teadmiseni, et see on minu õppetund, mis tuleb edukalt läbida! Õpin ja kogen meeleldi,  tänan universumit ning iseennast! 

Kommentaare ei ole: