pühapäev, 21. juuli 2013

Olete armastusega oodatud minu seanssidele!

 Maailm muutub ja areneb kogu aeg. Ühes temaga ka meie. Mul on taas saabunud etapp, mil minu tervendusseansid on võtnud teistsuguse kuju.  Siinkohal räägin ainult iseenda eest, sest selle eest ma ju ka vastutan J

Kui Teil on probleem, millega soovite pöörduda tervendaja poole, siis soovitan mõelda läbi olulised punktid:

1. Kas ma usaldan tervendajat  ja alternatiivravi täielikult?
2. Kas ma olen valmis ise enda heaks kõik tegema? (Siia alla kuuluvad ka muud võimalused peale alternatiivravi.)
4. Kas ma usun, et olen iseenda kõige parem tervendaja? Vajan ainult natuke abi.

Kui need asjad on selgeks mõeldud, siis on Teil juba pool võitu olemas.  Te olete valmis tervenema või muutma oma elu ISE.

Teine asi, mida tahaksin rääkida on kaug- ja lähiseansid. Olen teinud ja teen ka praegu mõlemaid. Kaugseanss on alati abiks ning hea, kui pole lihtsalt võimalik kuhugi kohale minna.
Minu isiklik tööspetsiifika on aga liikunud üha rohkem lähiseansside suunas. Kasutan tehnikaid, mida kaugelt kuidagi teha ei ole võimalik.
Nt. üks teema on programmidega tegelemine. Inimestel on tihti sees programmid, mida pole praegusel ajahetkel enam vaja või on seansi käigus vaja hoopis sisestada programm, mis aitab olukorda muuta, seepärast on seansi ajal vajalik inimese aktiivne osalemine. Seda aga kaugseansiga teha ei saa. Muidugi saab tervendaja ise kaugseansil programme muuta, aga see ei toimi, sest inimene ise pole oma tervenemise või muutmisprotsessiga olnud otseselt seotud ega võtan seetõttu ka ise vastutust. Tervenemine pole võimalik, kui inimene selles ise teadlikult ei osale. Niimoodi on võimalik saavutada ajutine tulemus. Jah, kui pärast kaugseanssi jätkab inimene iseendaga tööd vastavalt soovitustele, on võimalik täielik tervenemine, kuid seda oskavad tegelikult teha inimesed,kes on taolise tervendamisega ise kokku puutunud ja on asjadega rohkem kursis.

Programmidega töötamise alla käib ka programmeerimine. Seda läheb vaja inimestel, kes vajavad abi millestki loobumisel (alkohol, tubakas, arvutisõltuvus jms.) või isikliku elu planeerimisel ja otsuste tegemisel. Muidugi kasutan programmeerimist ka tervendamise puhul, kui see on vajalik.
Inimese aju on imeline vidin. Sellega saab alateadvuse tasandil teha imelist tööd!

Lisaks sellele, et lähiseansil on inimene ise aktiivselt osaline,  tuleb mul testida inimese valmisolekut seansi vastuvõtmiseks. Kui inimene pole ise valmis, siis tervendaja võib lõpmatult võimelda, aga midagi ei muutu. Ehk siis enne tervendamist tuleb saada inimene nii kaugele, et ta on avatud muutumisele.


Niipalju siis infoks minu töö kohta.

Olete armastusega oodatud!


Kommentaare ei ole: